Helt sikkert - IT-sikkerhed i teori og praksis

ECE er vært for dette formiddagsarrangement, der har Daniel Lucani Rötter fra ECE som en af oplægsholderne.

Oplysninger om arrangementet

Onsdag 31. maj 2023,  kl. 09:00 - 14:00

Peter Bøgh Andersen-auditoriet

Kom og få input til og viden om arbejdet med IT-sikkerhed, når IDA IT og AU byder indenfor til en formiddag, hvor vi sætter spot på forskellige aspekter af it-sikkerhed.

I samarbejde med Institut for Elektro- og Computerteknologi, ECE, på Aarhus Universitet og Thomas Ljungberg Kirstensen fra OWASP byder IDA IT indenfor til en formiddag med fokus på IT-sikkerhed i teori og praksis.

Helt sikkert - det bliver det nok aldrig. Men desto mere grund til, at vi bliver ved med at holde os orienteret om, hvad der sker i forhold til IT-sikkerhed.

Derfor laver vi dette formiddagsarrangement, hvor du kan blive klogere på forskellige aspekter af it-sikkerhed.

Så hvis du har lyst til at drikke din morgenkaffe et andet sted end vanligt, samtidig med at du får faglig inspiration og måske et nyttigt netværk, så kom forbi Aarhus Universitet onsdag d. 31. maj.

Programmet for dagen - som bliver opdateret løbende - er:

09:00 - 09:25: Godmorgenkaffe

09:25 - 09.30: Velkomst ved IDA IT OG ECE

09:30 - 10:00: IT-sikkerhed i teori og praksis - v. Senior Cybersecurity Consultant Jens Roed Andersen

10:05 - 10:35: Implementere sikkert storage til åbne organisationer - v. High Performance Computing System Expert ved Science/HPC på KU Martin Garrigues Rehr

10.35 - 10.45: Pause

10:45 - 11:45: Kryptografi i teori og praksis - v. Master of Science student in Computer Science Marcus Sellebjerg

11:45 - 12:45: Pause, netværk og frokost

12:45 - 13:15: Privacy and security concerns in meters for utilities - v. professor og viceinstitutleder på ECE Daniel Enrique Lucani Rötter

13:20 - 13:50: TBA

13:50 - 14:00: Tak for i dag

Vel mødt!

Eventet er gratis og finder sted i Peter Bøgh Andersen-auditoriet.